نحوه نگهداری از فرش چرم
نوشته شده توسط : adibcarpet

نحوه نگهداری از فرش چرم

در این مقاله به یکی از مهمترین مسائل میپردازیم. بسیاری از افراد فرش چرم در منزل دارند و از نحوه نگهداری،قالیشویی و حتی در چه مواردی باید احتیاطهای لازم را داشته باشند ، بی اطلاع هستند. در این مقاله نکات مهمی برای فرش چرم بیان خواهیم کرد . با ما همراه باشید...

مواردی که باید برای چرم فرشی رعایت کرد:

1- فرش چرم را در معرض مستقیم نورخورشید قرار ندهید.زیرا گرما و نور خورشید چرم را خشک کرده و باعث شکنندگی فرش شده و زیبایی اولیه خود را از دست میدهد.

زیباترین -فرش-چرم-قالیشویی

2- فرش چرمی علاوه بر اینکه بسیار با ارزش است حساسیت های خاص خود را دارد و نباید به هیچ وجه در مکانهای پر رفت و آمد پهن کنیم . علت این است که این رفت و آمد سبب نازک شدن چرم میشود.

3- فرش چرم را در قسمتهایی که رطوبت دارد و یا نزدیک محلهای مرطوب قرار ندهید . رطوبت بیش از حد باعث تضعیف ساختار چرم خواهد شد. سلامت و استحکام حالت قبل را ندارد و حالت اولیه خود را به مرور از دست میدهد.

قالیشویی,قالی شویی,قالیشویی-آنلاین,قالیشویی-کرج,شستشوی-فرش,شستشوی-مبل,اعلاشویی,خشکشویی-مبلمان,فرش-چرم,مزایای-فرش-چرم,فواید-چرم,قیمت-فرش-چرم,قالیشویی-ادیب

در صورتی که فرش یا مبل چرم زمان زیادی در حالت های بالا باشد ، برای مثال فرش چرم را مدت زیادی در مکانهای مرطوب قرار دهیم ، طبق آنچه گفته شد ساختار چرمی خود را از دست میدهد و جنس چرم نیز به صورتی است که نمیتوان این ساختار را به حالت قبل باز گرداند. زیرا باید دوباره چرم رطوبت پیدا کند و از ابتدا ساختار آن دوباره به هم متصل شود.

نحوه نگهداری فرش چرمی

فرش های چرمی نسبتا ساده هستند و برای حفظ تمیزی و گرد و غبار آن باید بدین صورت عمل کرد:

فرش-زیبا-چرم-قالیشویی-ادیب

  • تمیز کردن هفتگی فرش چرمی بسیار با اهمیت است.
  • فرش چرمی را چند وقت یک بار تکان دهید.
  • فرش چرمی را چند وقت یک بار مسواک بزنید. یعنی فرش چرم را در بازه های زمانی مرتب با برسی نرم و مرطوب تمیز کنید.(این کار را بادقت و آرام انجام دهید تا خط و خش روی چرم ایجاد نکند.)
  • اگر چرم از پوست حیوانات است نیاز به تمیز کردن خاص دارد تا با عث رشد باکتری و میکروب نشود. و باید برای حل این مسئله با متخصصان مربوطه مشورت کنید تا در طولانی مدتد فرش چرم را از دست ندهیم.

 

… واحد تحقیق و توسعه قالیشویی ادیب …

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد .

همراهان گرامی در نظر داشته باشید ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با20%تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج و شهریار صورت میگیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید:

قالیشویی کرج ، قالیشویی شهریار، قالیشویی غرب تهران،قالیشویی شرق تهران،قالیشوی جنوب تهران،قالیشویی شمال تهران

 





:: برچسب‌ها: قالیشویی,قالی شویی,قالیشویی-آنلاین,قالیشویی-کرج,شستشوی-فرش,شستشوی-مبل,اعلاشویی,خشکشویی-مبلمان,نگهداری-از-فرش-چرم,فرش-چرمی,شستشوی-فرش-چرم,قالیشویی-فرش-چرم,خطرات-فرش-چرم,قالیشویی-ادیب ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: